2024 3. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 41.90 Zarar: % 58.10
2024 2. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 40.76 Zarar: % 59.24
2024 1. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 42.22 Zarar: % 57.78
2023 4. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 49.73 Zarar: % 50.27
2023 3. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 29.59 Zarar: % 70.41
2023 2. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 42.24 Zarar: % 57.76
2023 1. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 41.11 Zarar: % 58.89
2022 4. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 50.76 Zarar: % 49.24
2022 3. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 28.13 Zarar: % 71.87
2022 2. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 32.92 Zarar: % 67.08
2022 1. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 38.96 Zarar: % 61.04
2021 4. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 33.33 Zarar: % 66.67
2021 3. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 42.76 Zarar: % 57.24
2021 2. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 40.96 Zarar: % 59.04
2021 1. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 31.95 Zarar: % 68.05
2020 4. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 39.63 Zarar: % 60.37
2020 3. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 34.20 Zarar: % 65.80
2020 2. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 40.45 Zarar: % 59.55
2020 1. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 26.99 Zarar: % 73.01
2019 4. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 44.94 Zarar: % 55.06
2019 3. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 38.65 Zarar: % 61.35
2019 2. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 32.08 Zarar: % 67.92
2019 1. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 41.53 Zarar: % 58.47
2018 4. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 40.08 Zarar: % 59.92
2018 3. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 25.18 Zarar: % 74.82
2018 2. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 33.78 Zarar: % 66.22
2018 1. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 27.62 Zarar: % 72.38
2017 4. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 28.57 Zarar: % 71.43
2017 3. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 22.66 Zarar: % 77.34
2017 2. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 29.89 Zarar: % 70.11
2017 1. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 28.62 Zarar: % 71.38
2016 4. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 18.27 Zarar: % 81,73
2016 3. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 40.48 Zarar: % 59,52
2016 2. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 33.20 Zarar: % 66,80
2016 1. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 25.56 Zarar: % 74,44
2015 4. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 26.51 Zarar: % 73,49
2015 3. çeyrek rakamlarına göre Müşteri Kar/Zarar oransal dağılımı: Kar: % 22.28 Zarar: % 77,72